Gode råd er ikke alltid gode råd.

~Trollmors tanker~

I mine år som kronisk syk er det en ting som har vært vanskelig å forholde seg til. Alle disse som mener at de er kvalifisert til å gi råd om hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre for å bli frisk. Og som mener at akkurat deres råd er det beste. Selv om de aldri har vært i min situasjon har de hørt, eller lest om noen som ble frisk ved en eller annen udokumentert behandling.

Slike historier oppleves som en stor belastning. Fordi jeg i mange år lette etter en kur. Jeg har brukt tid, energi og mye penger. Blant annet på healing, kosttilskudd, naturmedisin, ulike treningsformer osv.

Noe av dette har jeg funnet fram til selv, noe har blitt presentert for meg av andre, og jeg har latt meg overtale. Når du er desperat etter å bli frisk vil du prøve alt du kan, ikke sant?

Ettersom…

View original post 176 more words

Leave a Reply

